تلاش براي معرفي برند ملي گردشگري ايران در عرصه هاي بين المللي

به گزارش ميراث‏آريا (chtn) ، «منوچهر جهانيان» در آيين اختتاميه سومين سمينار و جشنواره برند با قدرداني از اساتيد، انديشمندان و دست اندرکاران اين سمينار و تشکر از حضور معاون وزير اقتصاد و رئيس سازمان گردشگري کشور ارمنستان در اين سمينار، گفت: مديريت برند در واقع به دنبال افزايش خريداران محصول و مخاطبين و فروش بيشتر است و اين مهم فقط با افزايش کميت و کيفيت محصول گردشگري ميسر مي‏شود.

وي در رابطه با ويژگي‏هاي برند گردشگري موفق تصريح کرد: به طور خلاصه بايد يک برند گردشگري به مقصد مورد نظر هويت بخشيده و از آن براي گردشگر تصويرسازي ذهني ايجاد کند، تجارب مثبتي را از مقصد و محلي که گردشگر به عنوان مکان مورد نظرش انتخاب مي‏کند به گردشگر القا کند، يک رابطه ذهني خوبي بين مقصد و گردشگر ايجاد کند و در نهايت هزينه را به شدت کاهش دهد.

اين مقام مسوول ضمن تأکيد بر لزوم تشکيل و راه اندازي کميته ملي برند گردشگري براي دستيابي به اهداف برنامه‏ريزي شده ، اظهار داشت: اين نتايج و اهداف فقط با شفافيت و گويا بودن مقصد و محصول، در نظر گرفتن علايق، سليقه ها و انگيزه‏هاي خاص بازديدکنندگان و ايجاد وفاداري و اعتماد ميسر مي‏شود. /120

انتهای پیام/

کد خبر 1391082535